Futsal MDC vs SMART

Posted by Tok Ketua | Posted in


Gol, balas gol, gol, balas gol, lepas tu kena kena kena dan kena.. ala omak.. kena belasah teruk nampaknya kali nie huhu.. Perlawanan Futsal antara geng MDC dengan team SMART telah diadakan pada 10 Dec 2009 jam 9.00 malam di De Stadium, USJ 19, Subang Jaya. Lebih kurang 14 orang telah datang untuk memeriahkan lagi game kali nie.

Nampaknya team SMART bukan tandingan MDC, kalau nak dinyatakan dalam kata-kata, lihat sahaja skor yang SMART buat, 20-1 macam tu la.. tapi bukan la betul-betul kena 20-1, tu sekadar nak tunjuk camne MDC kena belasah haha.. permulaan game, SMART skor, MDC balas, lepas tu SMART skor, dan lagi.. dan lagi.. asyik bolos saje gawang MDC haha..

Untuk game kali nie, takde gambar yang dapat dimuatkan kerana ada beberapa kisah lucu dan haru untuk dikongsikan. De Stadium nie, terletak di Subang Jaya. Berdekatan dengan Digital Mall Carrefour USJ 19. Tapi tak tau macam mana ada la 2 orang staf MDC nie yang mungkin ikut petunjuk arah GPS agaknya, boleh sampai ke Digital Mall SS13 PJ, haru haru.. berapa jauh la dengan lokasi sebenar.. dah 2 orang lambat, so MDC tak cukup korum. Agak-agak sape la staf tu yer..

Satu lagi kisah, si adik dah sampai, tapi marah-marah sebab si abang tak sampai-sampai lagi, sedangkan baju dengan kasut si adik ada pada si abang. Tak tau macam mana miss communication antara abang adik nie, so si abang dah sampai, camne ntah, si adik taknak main, majuk lak, terus balik. haru tul.. dah kurang sorang pemain MDC, agaknya kerana dia la MDC kena belasah haha..

Walau camne pun, MDC tetap mempamerkan semangat kesukanan yang tinggi dan tahniah diucapkan kepada team SMART kerana telah bermain dengan smart jugak, korang memang power la. InsyaAllah kita repeat lain kali, tapi jangan bawak team yang kuat nie lagi, bawak yang ayam sket la.. hehe..

Comments (1)

  1. adakah yg merajuk itu syahdu??? yang lambat itew syuhada......
    biasa laa mat syu....sentiasa lambat...heboh je lebih...ahahahahha.................

Post a Comment