Driver baru MDCKL

Posted by Tok Ketua | Posted in



Posto! Posto! eh ni bukan van poslaju, tapi nie van MSCSB, sape pulak drebar dia tu ek? macam pernah ku lihat.. tapi di mana ya.. haa.. yang drift kat Roda-roda KL tu kan.. yang kena tangkap dengan pak polisi tu, macam pesalah tegar pulak gamaknya.. haha.. tapi dengar kata ada orang yang baik hati jamin dia, kalau tak, dia tak boleh nak jalankan tugas sebagai drebar baru MDCKL la kan..



MDCKL dah ada van? senang la nak hantar barang lepas nie kan.. yer betul.. kami merasakan yang MDCKL perlukan sebuah pengangkutan kerana kekerapan untuk menghantar barang adalah amat tinggi, jadi dengan adanya van atau pick-up, ia akan lebih memudahkan proses delivery. Tapi adakah mungkin? Atau pelaburan untuk membina sebuah perisian lebih penting dari proses penghantaran produk yang telah menyumbangkan revenue yang tinggi sehinggan berjuta ringgit kepada MDCKL? lu pikir la sendiri drebar.. haha..

Gambar ini diambil semasa delivery terbaru produk ATI ke GITN pada 7 Dis 2009. Oleh kerana syahdu telah menjadi seorang selebriti yang terkenal di MDCKL kerana telah masuk dalam rancangan Roda-roda KL sebagai pelumba haram, maka van nie dia yang kena bawak la ape lagi haha..

Jangan nanti kalau ditakdirkan MDCKL ada van atau pick-up, syahdu bawak balik nak gi lumba haram dah la yer hahaha..

..dan macam mana pun persoalan yang selalu bermain dibenak fikiran, kerja tetap kena kerja yeop.. anak bini nak kena kasi makan.. susu anak kena beli.. lampin, takkan nak mintak hasnol tolong belikan kot.. eh ape kena mengena hasnol dalam nie ek.. haru haru..

Comments (3)

  1. seronok deliver barang nie, sebab semua turun sama-sama hantar barang.. walau penat, tapi hati tetap gembira..

  2. betol ke sonot? ahaks..

  3. si jambu ni bwk van?? isk..isk....awat si jambul tak bawak?? sapa si jambul?? lu pikir laa sendiri...

Post a Comment