Birthday Pizza

Posted by Tok Ketua | Posted in



Allah selamatkan kamu ! Allah selamatkan kamu ! Allah selamatkan birthday boy Mutiara, Allah selamatkan kamu. Dah makin bertambah usia 2orang staf MutiaraKL nie, alhamdulillah, hubungan antara staf sentiasa mesra dan erat walaupun dua orang nie selalu takde kat ofis.



InsyaAllah untuk bulan-bulan seterusnya, pihak pengurusan (Aziedy janji) akan cuba untuk mengadakan acara sebegini lagi sekiranya ada kelapangan masa. Acara sebegini sekurang-kurangnya dapat menjadi medan untuk staf-staf berkumpul dan beramah mesra, mengeratkan silaturrahim serta menghilangkan tension semasa bekerja. Untuk acara kali nie, pizza dominos yang dapat dihidangkan kerana sedikit kekangan masa.



Ucapan yang berbahagia encik hamdi mengucapkan selamat kepada staf yang lahir pada bulan oktober juga kepada semua staf yang lain yang telah banyak berkorban untuk Mutiara.com. Diharapkan agar semua staf akan berusaha dengan lebih gigih dan bersemangat agar Mutiara.com akan lebih sukses dimasa hadapan.


Tukang blanjer, encik aziedy..
pas nie jangan segan nak blanjer lagi..


Aku ke yang kena nyanyi lagu selamat ari jadi?


Tak sabar-sabar nampaknya acap, lapa yer..


Sorang tu muka toyer jer pehal?


Ish ish ish.. tak pandang kiri kanan langsung..


Anak aku tak kuar lagi dah makan piza..


Malam tadi MU Liverpool sape menang ek?


Mengintai je keje dorang nie..


Alhamdulillah, kenyangnyer.. TQ azd :)

Kami sangat berterima kasih kepada pihak yang membelanjer pizza nie, lain kali kita pergi KL Tower lak ke yer encik aziedy. Kepada yang diraikan, semoga panjang umur dan terus murah rezeki. Banyak rezeki kerja Mutiara.com nie kan (mengharap bonus 3 bulan hehe).

Comments (4)

  1. bila ntah nak dapat merasa duit BDM kita yer hehe.. setakat teh 'O' ais kat cafe bawah buat ape.. kena demand lebih sket la sebab tertunggak lama..

  2. hehehe...sabat tok ketua...kang xblanje trus br tau...paper pon mmg best...yg pasti MU klh LIVERPOOL menang...hahaha..pdn muke hasnol..kene kutuk ler ko.....mane ko pegi ni???aku xsbr nk kutuk ni

  3. tak baik kutuk2 nie, belasah takpe haha..
    camne pun ada orang kata nak bawak makanan time cuti skola nanti, makan free lagi yahoo..

  4. insyallah k..janji sume ader opis..br best...ok..jgn lupe kwn2...

Post a Comment