ATI Product Knowledge Training

Posted by Tok Ketua | Posted in


14 Jan 2010 - Syahdu dan Khalim telah menghadiri ATI Product Knowledge di ofis ATI, Plaza Pantai, KL dari jam 10.00 pagi - 5.30 petang. Antara modul training ini termasuklah teknologi terbaru produk dari ATI seperti Media Converter, WLAN solution (Blanket Technology) yang boleh menggabungkan liputan wayarles daripada beberapa AP dan boleh dikawal hanya menggunakan satu SSID sahaja. Teknologi WLAN ini dapat meluaskan liputan wayarles dengan lebih baik. Encik Paul, Manager ATI Malaysia juga telah memperlihatkan beberapa lagi rangkaian produk baru yang ATI boleh tawarkan.


Eugene, perundingcara ATI yang sangat mesra

Selain itu, dalam training ini, ATI memberikan latihan hands-on kepada beberapa produk menggunakan beberapa teknologi yang telah dikenali ramai dalam industri. hands-on telah disampaikan oleh Encik Eugene, dari ATI yang sememangnya pakar dalam bidangnya dan cukup sabar melayan kerenah dan ketidakmahiran kami semua.


Konsultan kepada projek Rangkaian di Penjara-penjara Malaysia
Ir. Abdul Wahid Suito


Dah pecah kepala, lapar lak.. ape lagi.. Fish & Co. Bangsar Village


Sambil menunggu makanan..


Mana ikan sambal aku ni, tak sampai-sampai lagi..


Haa tu dia, tangkapan paling besar untuk hari ni..
catch of the day.. syahdu punyer..


Soloman dalam kuali haha.. kenyang gak la..

Kesimpulannya, latihan-latihan sebegini akan menjadi platform untuk kerjasama yang telah dijalinkan dengan baik antara ATI dan reseller atau partner dan memberikan partner kemahiran dan pengetahuan yang lebih mendalam terhadap produk-produk dari ATI dan bagaimana untuk mengaplikasikannya dalam memberikan solution kepada pelanggan-pelanggan partner masing-masing. Terima kasih kepada ATI..

Comments (0)

Post a Comment